top of page
A coach felelőssége is a folyamatért áll fenn, a világos stratégiai célok megfogalmazásáért, a megfelelő, az ügyfél számára biztonságos környezet biztosításáért.
Ennek keretében felelős:
– szakmai megoldásaiért, hogy a jól választott coaching technikák ne ronthassanak a fél helyzetén,
– azért, hogy az ügyfélben ne alakuljon ki függés a folyamattól vagy a coachtól,
– önismerete és szakmai felkészültsége folyamatos karbantartásáért,
– pozitív pszichikai állapotú ülés vezetéséért,
– etikai alapelvek betartásáért és betartatásáért.
Nem felelős a felvetett témákért, azok tartalmáért.
Az eredmény, a változás minősége, formája, tartalma az ügyfél felelőssége.
Akkor tekinthető sikeresnek a coaching, ha az ügyfél pozitív önképpel távozik, és eredményként éli meg a változást, tudatosabbá válik és vállalja a felelősséget, egyben bízik abban, hogy amit elérni szeretne, az sikerülni is fog.
bottom of page