top of page

A coach felelőssége is a folyamatért áll fenn, a világos stratégiai célok megfogalmazásáért, a megfelelő, az ügyfél számára biztonságos környezet biztosításáért.

Ennek keretében felelős:

– szakmai megoldásaiért, hogy a jól választott coaching technikák ne ronthassanak a fél helyzetén,

– azért, hogy az ügyfélben ne alakuljon ki függés a folyamattól vagy a coachtól,

– önismerete és szakmai felkészültsége folyamatos karbantartásáért,

– pozitív pszichikai állapotú ülés vezetéséért,

– etikai alapelvek betartásáért és betartatásáért.

Nem felelős a felvetett témákért, azok tartalmáért.

Az eredmény, a változás minősége, formája, tartalma az ügyfél felelőssége.


Akkor tekinthető sikeresnek a coaching, ha az ügyfél pozitív önképpel távozik, és eredményként éli meg a változást, tudatosabbá válik és vállalja a felelősséget, egyben bízik abban, hogy amit elérni szeretne, az sikerülni is fog.

bottom of page